×

Rejestracja

Informacje o profilu

Ustawienia konta

lub zaloguj się

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Często zadawane pytania dotyczące wysyłki

1. Co to jest ubezpieczenie przesyłki?

Ubezpieczenie przesyłki zapewnia doskonałą ochronę i bezpieczeństwo cennych przedmiotów podczas dostaw międzynarodowych. W przypadku zgłoszenia zagubienia lub uszkodzenia paczki natychmiast wyślemy ją ponownie bez dodatkowych opłat.

2. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

1. Czas odbioru = czas przetwarzania + czas wysyłki
Przetwarzanie: Zwykle 3-5 dni roboczych
Przed wysłaniem zamówienia musimy przygotować Twoje produkty, przeprowadzić rygorystyczne testy kontroli jakości i dokładnie je zapakować. Czas potrzebny na przygotowanie produktów do wysyłki jest niezależny od czasu dostawy. Mam nadzieję, że możesz nas zrozumieć.Większość zamówień jest wysyłana w ciągu 3-5 dni roboczych od zakupu. Czas wysyłki może się różnić w zależności od dostępności towaru. Zamówienia nie są wysyłane w weekendy i święta.

3. Czy będę musiał płacić międzynarodowe podatki i cła?

Zawsze nie ma dodatkowej opłaty celnej. Jednak odbiorca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne opłaty. Twoje zamówienie może podlegać cłom importowym i podatkom, które są pobierane, gdy przesyłka dotrze do Twojego kraju. To jest tylko ogólna wskazówka i należy skontaktować się ze swoim urzędem celnym w celu uzyskania konkretnych kwot i wartości procentowych. Nie możemy kontrolować i nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek cła / podatki nałożone na twoją paczkę. Będziesz odpowiedzialny za uiszczenie dodatkowych opłat za odprawę celną. Polityka celna różni się znacznie w poszczególnych krajach; Prosimy o kontakt z lokalnym urzędem celnym w celu uzyskania dalszych informacji. Uwaga, w rzadkich przypadkach agenci celni mogą opóźnić dostawę niektórych paczek.

4. Weryfikacja wysyłki

Składając zamówienie, upewnij się, że używasz adresu rozliczeniowego i informacji kontaktowych, które widnieją na wyciągu kredytowym. W przypadku, gdy Twoje informacje nie zgadzają się dokładnie z danymi zapisanymi na karcie kredytowej, zamówienie może zostać wstrzymane do czasu weryfikacji. Może to wymagać od nas bezpośredniego skontaktowania się z Państwem. Określając informacje o adresie wysyłki, sprawdź, czy kod pocztowy, miasto i stan są poprawne. Jeśli zgodnie z zapisami firmy kurierskiej informacje te nie zgadzają się z ich danymi, może być konieczne skontaktowanie się z Tobą w celu zaktualizowania tych informacji, co może opóźnić Twoje zamówienie.

5. Czy wysyłacie przesyłki na adres PO BOX (APO / FPO / DPO)?

Ogólnie rzecz biorąc, nie obsługujemy tego rodzaju usług. Ale obecnie możemy wysyłać tylko do skrytek pocztowych i adresów wojskowych (APO, FPO) za pośrednictwem standardowej wysyłki, dlatego prosimy o dostarczenie nam najbardziej aktualnych, dokładnych i szczegółowych informacji o wysyłce wraz z numerem telefonu do wysyłki. Twoja współpraca będzie mile widziana. Wszystkie paczki zostaną zatrzymane do odbioru, jeśli nie można ich podpisać lub dostarczyć. Jeśli przedmiot zostanie zwrócony, ponieważ nie był możliwy do dostarczenia z powodu nieprawidłowego adresu, klient będzie musiał być odpowiedzialny zarówno za koszty wysyłki, jak i zwrotu.

6. Śledzenie

Śledzenie przesyłki można śledzić online. Po wysłaniu zamówienia zostanie do Ciebie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem z numerem śledzenia online i linkiem. Numer śledzenia będzie ważny dla Twojego czeku w ciągu 48 godzin od otrzymania wiadomości e-mail. (W okresie świątecznym zamówienia ze standardową wysyłką nie będą identyfikowalne, gdy paczki dotrą do Stanów Zjednoczonych. Dzieje się tak, ponieważ strona internetowa USPS nie będzie już aktualizować informacji o paczce wysyłkowej. Zwykle wysyłka do USA zajmuje 20 dni. łatwo czekać na paczkę, jeśli oczekiwanie na paczkę trwa dłużej niż 20 dni, skontaktuj się z USPS lub lokalnym dostawcą, aby uzyskać więcej informacji.) Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące wysyłki zamówienia, skontaktuj się z nami -nas.

7. Otrzymałem niewłaściwy lub wadliwy przedmiot.

Jeśli sprawdzisz, czy produkt jest wadliwy lub otrzymałeś niewłaściwy przedmiot, poinformuj nas o tym natychmiast za pośrednictwem naszego zespołu obsługi klienta. Prosimy o dołączenie jak największej liczby szczegółów, w tym zdjęć, dotyczących zamówienia i problemu z przedmiotami, a my znajdziemy przyzwoity sposób, aby rozwiązać ten problem.

8. Brakujące pozycje w moim zamówieniu.

W związku z różnymi dostawami przedmiotów, czasami nie wysyłamy wszystkich zamówionych produktów w tym samym czasie, więc niektóre z nich będą dostarczane osobno. Jest wiadomość e-mail z informacją, czy przedmioty zostały wysłane osobno. Dlatego najpierw sprawdź swoją skrzynkę e-mail, a jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z nami.

9. Możesz wybrać przesyłkę ekspresową, jeśli jest pilna

Chętnie zapewniamy naszym klientom ekspresową usługę wysyłkową. Jednak przed wybraniem tej opcji należy wziąć pod uwagę dodatkowe koszty. Wszelkie opłaty celne lub importowe są naliczane, gdy paczka dotrze do kraju docelowego. Opłaty te musi uiścić odbiorca przesyłki. Niestety nie mamy kontroli nad tymi opłatami i nie możemy powiedzieć, jaki byłby koszt, ponieważ polityka celna i cła importowe różnią się znacznie w zależności od kraju. Zalecamy skontaktowanie się z lokalnym urzędem celnym w celu uzyskania aktualnych opłat przed złożeniem zamówienia, abyś nie był zaskoczony opłatami, których się nie spodziewałeś.